Bu kez Büyükşehir açıyor! Urfa bir gastronomi merkezine daha kavuşuyor!

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, '1.000 kişilik ana salonu ve tüm donatılarıyla gastronomi merkezlerimize bir yenisini daha ekliyoruz' dedi.

Zengin mutfağı ve yemek çeşitliliğiyle isminden söz ettiren Şanlıurfa gastronomi alanında yeni bir merkeze daha kavuşuyor.

Haliliye Belediyesi’nin açmış olduğu gastronomi merkezi büyük beğeni alırken, bu kez Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesinden bir adım geldi.

Cumhuriyet Tesislerini 29 Ekim itibariyle gastronomi merkezine dönüştürmeyi hedeflediklerini sosyal medya hesabından paylaşan Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, “1.000 m² kapalı alanı ve modern konseptiyle #Şanlıurfa'ya yepyeni bir soluk getirecek Cumhuriyet Tesisleri'ni tam da #29Ekim'de size duyurmak istedim. 1.000 kişilik ana salonu ve tüm donatılarıyla gastronomi merkezlerimize bir yenisini daha ekliyoruz. Hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.