Budama Çalışmaları Devam Ediyor
Birecik Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde mevsimlik budama çalışmalarına devam ediyor. Çalışmaların amacı, Birecik'i daha yeşil ve düzenli hale getirmek olarak açıklandı.
Birecik'te Mevsimlik Budama Yoğunluğu
Birecik Belediyesi, ilçe genelinde yeşil alanların bakımı ve düzenlenmesi için yoğun bir çalışma temposu sürdürüyor.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, mevsimlik budama faaliyetlerini aralıksız bir şekilde yürütüyor.
Amaç Daha Yeşil Bir Birecik
Ekiplerin sahada aktif olarak yürüttüğü bu çalışmaların temel amacı, ilçeyi daha yeşil, daha düzenli ve estetik açıdan daha güzel bir hale getirmek olarak belirtildi. Budama işlemleri, bitki sağlığını koruma ve gelecek dönemlerde daha sağlıklı gelişim sağlamayı hedefliyor.
Kaynak: Haber Merkezi