Vali Hasan Şıldak, Birecik'ten Gelen Misafirlerini Ağırladı
Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit ve AK Parti Birecik İlçe Başkanı Erol Ergin'i Valilikte kabul etti. Vali Şıldak, ziyaretlerinden dolayı misafirlerine teşekkür etti.
Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit ve AK Parti Birecik İlçe Başkanı Erol Ergin'i Valilik Makamı'nda ağırladı. Ziyarette, bölgenel gelişmeler ve yerel yönetim faaliyetleri üzerine görüş alışverişinde bulunulduğu belirtildi.
Vali Şıldak, nazik ziyaretleri dolayısıyla Birecik Belediye Başkanı Mehmet Begit ve AK Parti İlçe Başkanı Erol Ergin'e teşekkürlerini iletti. Ziyaretin ardından Vali Şıldak, misafirleriyle Valilik önünde hatıra fotoğrafı çektirdi.
Kaynak: Haber Merkezi