Bayramda otoyollar ücretsiz olacak mı?

Resmi Gazete'de yayımlanan karara göre, Kurban Bayramı tatili nedeniyle KGM sorumluluğu altında bulunan otoyollar ücretsiz olacak.

Resmi Gazete’nin bugünkü sayısı yayımlandı.

Buna göre, yayımlanan Cumhurbaşkanı kararına göre; Kurban Bayramı tatili nedeniyle Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM) sorumluluğu altında bulunan otoyollar ile 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü, 24 Haziran Cumartesi günü saat 00.00’dan itibaren ile 3 Temmuz Pazartesi saat 07.00’a kadar ücretsiz olacak.

Öte yandan bayram süresi boyunca Başkentray, Marmaray, ve İZBAN seferleri de ücretsiz olacak.