Arapça eklendi diye tepki almıştı! Bakan Koca'da açıklama geldi!
E-Reçete uygulamasına Arapça eklendiği tartışmaları gündemdeyken Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'da konuya ilişkin bir açıklama geldi.
E-Reçetem’de test aşamasının tamamlandığı belirten Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabından yapmış olduğu paylaşımda, şu ifadelere yer verdi:
“E-Reçetem Sisteminde test işlemi tamamlanan diller, dün sabah saatlerinde canlı ortama alınmaya başlanmış olup, tüm dillerin (İngilizce, Almanca, Arapça, Fransızca ve Rusça) canlı ortama alınması bugün tamamlanmıştır. Hayırlı olsun."