MÜSİAD Başkan Yardımcısı Ömer Ağ'dan Türkeş Anıları

MÜSİAD Genel Başkan Yardımcısı Ömer Ağ, Alparslan Türkeş'in vefatının yıldönümünde yaptığı paylaşımda, Türkeş'in cenaze törenine Balıkesir'den trenle Ankara'ya gidişini ve o günlere dair anılarını aktardı.

MÜSİAD Genel Başkan Yardımcısı Ömer Ağ, Alparslan Türkeş'in vefatının yıldönümü dolayısıyla sosyal medya hesabından duygusal bir paylaşımda bulundu. Ağ, Türkeş'in 4 Nisan 1997'deki vefatını ve 8 Nisan'daki cenaze törenini anımsatarak, o günlere dair kişisel deneyimlerini aktardı.

Ömer Ağ, cenaze törenine katılmak için arkadaşlarıyla Balıkesir'den trenle Ankara'ya gittiklerini belirterek, o günlerdeki gazete manşetlerini hatırlattı: "Başbuğ Öldü", "Muhteşem Veda", "Yer Gök Ağladı", "Yüzbinler Uğurladı". Ağ, cenaze namazını kılma fırsatı bulduğunu ifade ederek, Alparslan Türkeş'i "siyasetüstü gerçek bir devlet adamı" olarak tanımladı ve mekanı cennet olsun dileğinde bulundu.



Kaynak: Haber Merkezi