Aksaray Valisi yasakladı!

Aksaray Valisi Hamza Aydoğdu, kentte taziye yemeği verilmesini yasakladı. Taziye yemekleri zaman zaman Şanlıurfa'da birçok kez eleştiriliyor.

Aksaray Valisi Hamza Aydoğdu, kentte cenaze sonra ölenin yakınları tarafından verilen yemeğin verilmesini yasakladı. Cenaze yemekleri nedeniyle ölenin yakınlarının kredi çekerek borç altına girdiğini ve zor duruma düştüklerin kaydeden Vali Aydoğdu, "Acın varken bir tarafta gelen insanlara yemek yedirme derdinde olmamalıyız. Bu yanlış gelenek nedeniyle maddi gücü olmayan insanlar ya çevresinden borç alıyor ya da gidip kredi çekiyor" ifadelerini kullandı.

URFA’DA DA ELEŞTİRİLİYOR
Vali Aydoğdu’nun bu girişimi birçok kesim tarafından desteklenirken, Şanlıurfa’da da taziye yemekleri çoğu kez eleştiriliyor. Kentin farklı yerlerinde zaman zaman ortak kararla yasaklandığı dile getirilse de bu gelenek hala oldukça hakim durumda bulunuyor.