Bağımlılıkla Mücadele Vurgusu

AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Şanlıurfa Yeşilay Şubesi'nin 5. Dönem Olağan Genel Kurulu'na katıldı. Yazmacı, yeni başkan Aziz Çiftçi'ye başarı dilerken, devletin bağımlılıkla mücadelede kararlı olduğunu vurguladı.

Yeşilay Şanlıurfa Şubesi 5. Dönem Genel Kurulu Gerçekleşti

Geçmişi Hilal-i Ahdar adıyla bir asır öncesine dayanan ve ulusal/uluslararası düzeyde zararlı alışkanlıklar ve bağımlılıkla mücadele eden Yeşilay’ın Şanlıurfa Şubesi, 5. Dönem Olağan Genel Kurulu’nu gerçekleştirdi.

AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, genel kurul toplantısına Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak, AK Parti İl Başkanı Mehmet İlhami Günbegi ve kent protokolü ile birlikte katılım sağladı.

Yazmacı, toplantı sonrası yaptığı açıklamada, devletin tüm kurum ve kuruluşlarıyla bağımlılıklarla topyekûn mücadelesinin kararlılıkla devam edeceğini belirtti.

Yeni Başkan Aziz Çiftçi’ye Başarı Dileği

Milletvekili Yazmacı, Genel Kurul sonucunda başkanlığa seçilen Aziz Çiftçi ve ekibine görevlerinde üstün başarılar diledi. Görevi devreden İsmail Güneş’e ise sunduğu hizmet ve çalışmalar için teşekkürlerini iletti.

Yazmacı, bağımlılıkla mücadelenin en önemli hareketi olarak gördüğü Yeşilay’ı ve tüm gönüllüleri tebrik etti.



Kaynak: Haber Merkezi