Yazmacı ve Teşkilat Üyeleri Bayramlaştı
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katıldığı Teşkilat Bayramlaşma Programı'na video konferansla bağlandı. Programda teşkilat üyeleriyle bayramlaşan Yazmacı, birlik ve beraberlik mesajları verdi.
AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Cevahir Asuman Yazmacı, Genel Başkan ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla gerçekleştirilen Teşkilat Bayramlaşma Programı'na video konferans yöntemiyle iştirak etti. Programda Yazmacı'ya milletvekili arkadaşları, İl Başkanı Mehmet İlhami Günbeği ve teşkilatın değerli üyeleri de eşlik etti.
Genel Merkez Teşkilat Başkanlığı'nın koordinasyonunda düzenlenen bayramlaşma etkinliğinde, bayramın birlik, beraberlik ve kardeşlik ruhu teşkilat mensuplarıyla paylaşıldı. Yazmacı, tüm teşkilat mensuplarının ve hemşehrilerinin bayramını kutlayarak, birlik ve beraberlik içinde nice bayramlara ulaşma temennisinde bulundu.
Kaynak: Haber Merkezi