Acı haber! Urfa'da bir genç kendisini silahla vurdu!

Siverek ilçesinde 20 yaşındaki bir gencin kendisini silahla vurarak intihar ettiği öne sürüldü.

Şanlıurfa’nın Siverek ilçesinde 20 yaşandaki S.D. isimli bir gencin kendisini silahla vurarak intihar ettiği sürüldü.

Olay ilçeye bağlı kırsal Özenpınar Mahallesi’nde meydana geldi.

Henüz bilinmeyen bir sebeple kendisini vuran gencin durumunu görenler durumu acil sağlık ve jandarma ekiplerine bildirdi.

Ağır yaralanan S.D. yapılan ilk müdahalenin ardından Siverek Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Ancak burada doktorların tüm müdahalesine rağmen S.D. kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.