25 adet alınmıştı! Şanlıurfa'da yarın hizmet vermeye başlayacak!

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi'nin bünyesine alınan 25 adet yeni otobüs düzenlenen törenle yarın hizmete başlayacak.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar’ın kentin ulaşımı için söz verdiği 25 adet otobüs geçtiğimiz günlerde alınmıştı.

Büyükşehir belediyesinin bünyesine alınan 25 adet yeni otobüs yarın düzenlenecek olan törenle hizmete başlayacak.

Şanlıurfa Büyükşehir Belediye’nin 25 yeni otobüsle ilgili 14 Nisan 2025 tarihinde Şanlıurfa Arkeoloji Müzesi önünde saat 12.00’de tören düzenlenecek. Düzenlenecek olan törene Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Kasım Gülpınar da katılacak.