2060 yılının Şanlıurfa'sı planlandı! Beyazgül ikinci bir tesis projesini duyurdu!
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, Şanlıurfa'ya 2. İçme Suyu Arıtma Tesisi inşa edeceklerini kaydetti.
Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, kentin 2060 yılına kadar içme suyu sorununa çözecek 2. İçme Suyu Arıtma Tesisi inşaatına başlayacaklarını açıkladı.
54 MİLYON BORÇ ÖDENDİ
Amaçlarının Şanlıurfa’ya kesintisiz ve kaliteli içme suyu sunmak olduğunu vurgulayan Beyazgül, mevcut içme suyu tesisinin 54 milyon TL olan borcunu ödeyerek ikinci bir yeni İçme Suyu Arıtma Tesisi için de proje çalışmalarına başladıklarını kaydetti.
ALTYAPI GÜNCELLENDİ
Mezopotamya’nın en büyük kaynağı Fırat’ın suyunu 2060 yılının Şanlıurfa’sını planlayarak şehre hizmet edeceklerini belirten Beyazgül, şehrin artan nüfusuna ve yeni imar alanlarının tamamına kaliteli ve kesintisiz içme suyu ulaştırabilmek 100 yıllık planlanan altyapıyı güncellendiklerini dile getirdi.